2014. január 23., csütörtök

Kerékpár torta

Még Novemberben készült ez a torta nagypapám 70 éves születésnapjára, aki még mindig nagyon szerett biciklizni. Most megmutatom hogyan csináltam, és rá fogtok jönni, hogy készítése nem is olyan bonyorult. Pontos recept nincs, de azért leírom nektek mi kell hozzá. Az egyik képen egy kartonpapírból kivágott sablon látható. Ezt használtam a forma kivágásához. Én csokis és epres túrós krémet használtam, de természetesen másfélét is lehet használni.

Kerékpár torta készítése
 Hozzávalók:
  • 2 kerek piskóta
  •  1 négyzet alakú piskóta
  • dobos torta krém 
  • túrós krém
  • marcipán
  • ételszínezék
Bicikli torta készítés

A két kerek piskótát félbe vágtam. Az egyiket a túrós krémmel kentem meg, a másikat a csokissal. Ezek voltak a kerekek.
A négyzet alakú piskótát megtöltöttem a túrós krémmel,  majd a képen látható sablon segítségével vágtam ki belőle az alkatrészeket.
Kerékpár torta sablon

Bicikli torta sablon
A sablon részei külön, külön. A kereket egy kerek torta nagyságúak, míg a többi rész egy négyzetből lett kivágva, amely pont akkora, mint a négyzet alakú piskóta. 

Bevontam az egészet a csokis krémmel.

Kerékpár torta készítése

Majd a marcipánnal.

Bicikli torta készítése

Végül zöld színú marcipánnal díszítettem. 

Kerékpár torta recept





4 megjegyzés:

  1. De jó lett! Megnéztem volna nagypapád arcát amikor meglátta a remekművet... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Örült neki, meg meg is lepődött, főleg hogy az egész egy meglepetés buli volt :)

      Törlés
  2. Manóka, Te nagyon ügyes vagy! Én biztos nem tudtam volna így összehozni!
    Boldog lehet az a nagyapa, akinek ilyen tündéri unokája van, mint Te! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Pedig biztos neked is sikerült volna, néha csak ámulok miket alkotsz :)

      Törlés

Köszönöm a hozzáaszólásodat! :)

Printfriendly

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...