2013. június 1., szombat

Kókuszos epres kladdkaka

Valamelyik nap nézegettem, hogy mikor milyen világnap van és a wikipédia szerint június elseje a torta világnapja. Nem tudom, hogy helyes-e vagy nem, de mindenesetre jöjjön egy torta.
Most nem a megszokott kladdkakát készítettem, hanem tettem bele kókuszt és epret is. A receptet itt találtam, de én csak fél adagot készítettem egy 20 cm-es tortaformába. Mindent lefeleztem, kivéve az epret, mert abból nem árt ha van benne. :)

epres kókuszos csokitorta

Hozzávalók:
  • 2 tojás 
  • 150 g cukor 
  • 1 csomag vaniliáscukor 
  • 150 g vaj 
  • 3 evőkanál kakaópor 
  • 100 g liszt 
  • 20 g kókuszreszelék 
  • 125 g eper
epres kókuszos csokitorta

A tojást, a cukrot és a vaníliás cukrot összekeverjük, majd hozzáadjuk a felolvasztott vajat. Belekeverjük a kakaót, és a lisztet is. Végül hozzáadjuk a kókuszreszeléket, és a felkockázott epret. 20 cm átmérőjű, kivajazott-kilisztezett tortaformába öntjük, és 175 fokon 25-30 percig sütjük. Akkor jó, ha még ragacsos a közepe! Hagyjuk a formában kihűlni.

epres kókuszos csokitorta


3 megjegyzés:

  1. Biztos nagyon finom volt ez az egyszerűen, gyorsan elkészíthető torta!
    Nem tudtam, hogy június elseje a torta világnapja, így én pont nem tortát sütöttem.

    VálaszTörlés
  2. Nahát, ezt a receptet nem ismertem, de tetszik nagyon! Jó, hogy az eper-mennyiséget nem felezted meg! ;-)) A torta világnappal nekem is újat mondtál, de most már megjegyzem magamnak ezt is a recepttel együtt. :)

    VálaszTörlés
  3. Ma elkészítettem. Finom lett. Köszönet a receptért!
    Adri

    VálaszTörlés

Köszönöm a hozzáaszólásodat! :)

Printfriendly

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...