2013. május 22., szerda

Kakaós pöfeteg keksz

Brownie keksz is lehetne a neve. eszméletlenül jó, na meg csokis. Tortafüggő Marisznál találtam ezt a szuper receptet.

kakaós pöfeteg keksz

Hozzávalók:
  • 15 dkg liszt
  • 6 dkg kakaópor
  • fél csomag sütőpor 
  • 20 kristálycukor
  • 6 dkg vaj
  • 2 tojás
  • csipet só
  • 3 evőkanál porcukor
Brownie keksz

A lisztet, kakaót, kristálycukrot, sütőport, és a csipet sót összekeverjük. Hozzáadjuk a vajat és a tojás is, majd összegyúrjuk. Kis gombócokat formázunk belőle, és meghempergetjük porcukorban. Sütőpapíros tepsibe teszük, viszonylag távol egymástól, mert el fog terülni. 200 fokon kb. 12 percig sütjük.
kakaós pöfeteg keksz

4 megjegyzés:

  1. Én csokis pöfetegként ismerem, de láttam már citromos változatát is a neten. Ez az a tészta, ami "nyersen" vagyis sütés nélkül is abbahagyhatatlanul finom. Imádjuk:)

    VálaszTörlés
  2. De jól néz ki! Láttam már, de nem próbáltam még. Lehet itt az ideje? :-))

    VálaszTörlés
  3. Jól néz ki! Még nálam sem járt, de fog:-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól sikerültek a "pöfetegjeid", örülök, hogy kipróbáltad a receptemet!

    VálaszTörlés

Köszönöm a hozzáaszólásodat! :)

Printfriendly

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...