2012. november 4., vasárnap

Bevezetés

Nagyon szeretek a konyhában sürögni-forogni. Imádok új recepteket kipróbálni. 15 éves vagyok jelenleg Stockholmban élek. Itt vállt a sütés a szenvedélyemmé, hisz a barátaim mind otthon maradtak. Elég magányos voltam, és a kevés szabadidőmben is unatkoztam.. Valami új kihívás és izgalom keresésére kezdtem el sütögetni. Azóta nagyon sok receptet elkészítettem a család, és a hozzánk látogató vendégek örömére. Már régóta terveztem egy saját blogot, de sokáig úgy gondoltam nincs értelme indítani egyet, hisz úgysem lenne időm szerkeszteni és csak félbehagynám. De most végre elhatároztam magam, és eldöntöttem: neki vágok. Lesz, ami lesz. Igyekszem majd minél többször írogatni ide, de nem hiszem , hogy egy olyan "naponta frissülő" blog lesz..  Ez volt a fő ok ami eddig visszatántorított. Olyan jó blogok vannak a neten  igényesek, szépek, a receptek is baromi jók és emellett, minden nap frissülnek. Remélem én is tudok csinálni egy hasonló, ha nem is naponta frissülő, színvonalas blogot...
Akkor hajrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a hozzáaszólásodat! :)

Printfriendly

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...